Julkort...

Yes, jag är klar med årets julkort =)
Första ggr jag är ute i så god tid med att göra mina kort, utan annars så brukar sista kortet vara klart typ dagen innan de ska skickas iväg, så är faktiskt lite stolt över mig själv =)

Gjorde alla julkort likadana i år, lättast så kändes jag. Är väldigt enkla kort även dem, men är ändå rätt stolt över mina kort..



Ett litet tjuvkik på mitt kort.. =)

I år gjorde jag bara 16 kort, för några år sedan gjorde jag över 30 kort, men får mindre och mindre kort för varje år som går och skickar bara till dem jag får ifrån..

Synd att de inte skickas så mycket kort över lag längre. När jag va mindre fick man alltid kort när man fyllde år, men sen kom mobiltelefonerna, då fick man SMS istället med ett grattis. Nu för tiden får man inte ens det utan nu skriver folk bara grattis på Facebook. Och där skriver de bara grattis för de kommer upp en ruta att folk fyller år på den dagen så nu är de ingen ide och försöka komma ihåg när nån fyller för de syns ju ändå där.. Riktigt tråkigt tycker jag! Inte så personligt längre som de va förr..
Nån som håller med mig?


Kommentarer
Postat av: Veronica

håller med dig...

2011-11-30 @ 09:37:11
Postat av: Grannarna

Vi håller helhjärtat med dig! Att få sms som samtidigt skickas till femtio andra är ju inte så personligt. Tacka vet vi julkort, som vi har framme och tittar på då och då hela julen. SÄRSKILT när de är handgjorda och egentillverkade ...

2011-11-30 @ 14:41:07
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0