Hemma...

Sixten är hemma! Och våran lilla familj är nu samlad igen..

Sixten mår mycket bättre, fast han sover/ ligger rätt mycket fast de gjorde han ofta innan oxå, han är ingen super aktiv katt om man säger så..
Nu ska jag försöka få i han antibiotika i 10 dagar och det är inte de lättaste. Men fick i honom morgonens iallafall efter lite kämpande.. Sen ska han även få nån annan slemlösande sak som jag ska spruta i honom, mer vattning historia och de vet jag inte riktigt hur de ska gå till så han inte får in de i lungorna för jag tvingar i honom. Försöker samla mod och gå upp och testa de snart. PUH..
Ska på återbesök om 14 dagar ungefär för att kolla så levervärdet har sjunkt vilket vi oxå hoppas de kommer göra av antibiotikan..

Är riktigt glad att vi har försäkring på kissen, då sjukhusbesöket är upp i 8700:- utan försäkring på 3 dagar. Väntar på fakturan ska komma och se hur mycket utav de vi ska betala. De sa igår att ungefär 20% får man betala + mat och lite annat som inte ingår i försäkringen.. Inte billigt med sjukvård och vi människor får allt vara lyckliga att vi inte behöver betala mycket när vi går till doktorn! De hade inte vart billigt då!!



Tack även för era komentar här på bloggen, facebook och msn och att ni tänkt/hållt tummarna för oss!


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Oj, så skönt att Sixten är hemma igen! Nu hoppas vi att det går riktigt bra med medicinering och konvalescens. - Kramar från oss

2011-11-14 @ 14:45:47
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0