Typiskt igen...

Typiskt ännu en gång, bara för jag skrev att jag inte fått soleksem så kom de som ett brev på posten idag. Fått nästa överallt :( värst är bröstet och magen men även hals, ben och fötter :( och så har jag bränt armen. Vet inte varför de kom nu, om de va att jag minska ner solfaktorn en styrka? Tur jag fick de i slutet på veckan iallafall så jag slapp ligga under parasoll hela veckan och komma hem lika blek som innan. Även om jag inte fått så mycket färg så är de iallafall lite..

Va en som hade med termometer i havet, va 30 grader. Men är konstigt de där, för när man ska doppa sig så är de verkligen iskallt. Hur kan de vara de med de gradantalet? Och även när man ska gå upp, då har man värsta tuppaskinnet :)

Vart och handlat lite mer idag, syrran ville ha ett par converse så de fick de bli. Har möe pengar kvar så måste hitta mer saker och köpa. Kanske får köpa en väska till och ha som handbage och lägga i alla fynd :)

Tyvärr ingen bild idag heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0