Ta tillvara..

Efter en negativ/deppig dag igår åkte jag iväg och träna ett skivstångspass för att få bort lite aggresioner och kände nästan direkt efter att allt blev bättre. Ännu bättre hade vart ett boxningspass men tyvärr har inte Friskis & Svettis de i Skara.
Kände mig piggare imorses oxå och de är bara att gilla läget att gå den där tönt skrivarkursen i Lidköping. Så tills dess gäller de att ta tillvara på de få dagarna som är kvar med min lilla Nelson. Nu kommer han få vara mer på P´s jobb och inte få gå så långa promenader mitt på dagen för de hinner inte P på sin korta lunchrast. Så idag tog jag och Nelson en rejäl runda runt vårat kvarter och han la sig platt fall innanför dörren när vi kom tillbaka. Jobbigt att springa till alla parkbänkar och göra trix..
 
Ser ni vart han är? När vi är ca 20 meter bort från en parkbänk släpper jag kopplet och så säger jag upp och hoppa, då far han som en dåre till parkbänken och ställer sig/sitter där tills jag kommer så får han godis. Har lärt han lite iallafall =)
 
Parkbänk 2
 
Och parkbänk 3 =)
 
Lite skoj måste vi ju ha på våran promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0