Redan måndag..

Redan måndag, tyckte de inte va länge sen de va måndag förra veckan..
Veckan har rullat på jättefort och kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan.
Men kommer ihåg att har vart och hälsat på 2 olika kompisar där jag blivit bjuden på god fika. Bla blåbärspaj, va gött de va, tror jag får baka de nån dag!
 
Onsdagen åkte jag med en kompis till Ullared, där jag fick tag på en vinterjacka då min vinterjacka från förra året va 5 storlekar för stor. Chocka mig själv och köpte en röd och inte en svart för en gång skull =) Även lite mer kläder och andra prylar fick följa med mig hem. Missa och köpa vissa saker och va nöjd med vissa saker så vill åka dit och köpa mer av dem så vill dit snart igen! Hoppas de blir en resa snart igen!
 
I lördags vakna vi på morgonen och funderade på va ska vi göra idag, enda va att jag behövde ha en kofta och ha med mig till Turklandet så vi satte oss i bilen och åkte till Jönköping =) Nära och bra för att åka och handla men som tur va så handla vi lite mer, så de löna sig lite bättre. Bla lite tallrikar, uppläggnings fat och andra kläder.

Igår va vi ute på en promenix i skogen. Nelson sista chans och bli skitig för när vi kom hem väntade duschen på han =) Han gillar de inte alls men finner sig ändå i de och står som ett kolli i duschen. Stackarn.. Men nu luktar han gott och är jätte jätte jätte fluffig och så mjuk i pälsen =) Enda är att han alltid fäller massa i 2-3 dagar efter han duschat så de ligger nästan en hel Nelson av hår på golvet oxå. Dammsuger och dammsuger men blir lika möe hår på golvet iallafall.. Inget mysigt! Resten av dagen igår spenderades i soffan med film och pizza, men för att kompensera de så åkte jag iväg på ett cireklfyspass på kvällen, vilket känns i axlar och rygg idag, puh..
 
 

Nelson ligger ute i solen och torkar lite.. Våfflig och fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0