Ingen bra dag...

Ingen bra dag idag. Dels är jag fortfarande sur att jag missa tandläkaren men har även vart på arbetsförmedlingen. Va ingen rolig dom.
 
Mina akassadagar är slut och har inte rätt och få en ny period för de, så därför kommer man med i nån som heter jobb och utvecklingsgarantin. Den är inge rolig! Nu är friden slut =(
Nu kommer jag få åka till Lidköping på nån jobbcoacharsökarjobb sak varje dag. Den varar i flera månader så där ska man sitta av tiden vid en data och lära sig och söka jobb.. USH! Behövs väl ingen utbildning på flera månader för de?
 
För att få bidrag för resekostnad så måste man åka buss. Jag har inte åkt buss på 10 år, hur gör man? Ingen aning hur man köper kort och vart och vad för nåt..
 
Vill bara gå och lägga mig och sova och vakna upp när regeringen har ändrat sina vilkor för att få jobba extra hur man vill och när de kommit på vettigare lösningar för arbetslösa istället för sånt här töntiga "uppdrag"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0