Senaste...

Fick lite glatt besked när jag va hos en av de som jobbar här på kursen. Jag behöver bara vara här i 6 veckor.. Fy fabian va skönt! Sen efter de 6 veckorna så är de bara 1 ggr i veckan.. OTROLIGT jäkla skönt! För de här är inget roligt..
Sitter vid en data och söker jobb, fast hur möe jobb finns de och söka så de ska ta en hel dag för de. Inte så kanske.. Sen blir de att man sitter och kollar på alla andra sidor förutom de. Som tur är så är några inloggade på facebook ibland så jag kan chatta med dem så tiden går lite lite lite fortare iallafall..
 
-------------------------------------------------------
 
Har deppat ner mig lite de sista över den här kursen men ändå har mycket hänt vilket jag är glad över.
 
* Vart i lidköping och fikat och kikat affärer med en kompis, lämna även in min förlovningsring för förminskning, de tog över 1000 kr mindre i Lisch än i Skara, hur går de ihop?
* Skjutsat sambon på fyllefest/töntlaning, va 15 gubbar i ett utehus som spelade döda döda spel mot varandra vilket resulterade i att han tappade sin data skärm som han inte köpte så länge sen så den paja så de va bara och beställa ny. Sen hämta jag hem han dagen efter och han va fortfarande full typ så de va en hård fest, men de hade haft de jätte kul..
* Vart ute och käkat med kompis och även bio.
* Burit in trädgårdsmöblerna och plockat lite ute.
* Haft flera kompisar här på besök vilket resulterat i lite mer bakning, men har vart samma saker jag redan visat på bloggen så besparar er med att slippa läsa de igen. Men kokostoscakakan blev riktigt god! =)
* Skogen med Nelson och även andra långpromenader i de ibland sköna höstvädret..
* Tränat flera pass på friskis.
* Och igår hjälpte snälla T till med att ta upp P´s pappas båt så jag och Nelson va med och kollade läget när de åkte upp på land. Va riktigt kallt och de blåste mycket så trodde båten skulle glida iväg men de gick kanon bra.. Så nu står den på land och nu är de möe arbete med den för att den ska bli fin inför nästa år.. 
* Och mycket mycket mycket mer... Alltid skönt att ha lite att göra..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0