Snö snö snö snö...

Åååååå va snö de kommer =) Jag gillart!
 
Trodde inte idag vid lunch att de skulle komma så möe mer snö, men ack så fel jag hade och är glad för de! Har nog kommit 1,5-2 dm snö här och hoppas de fortsätter! Ska vara snö i december månad och kom precis lägligt till första advent! Blir mysigt och gå på stan på söndag och kolla julparaden när de är snö på backen. Nu håller jag tummar på att de fortsätter att vara kallt så snön ligger kvar så vi inte får tillbaka regn och rusk..
 
Inte bara jag som gillar snön, gjorde Nelson oxå. Han hade bråttom och gå iväg på promenaden och gick helst där de va djupast snö. Han va helt vit när vi kom hem =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0