Skogen...

Idag har jag, mamma, syster och Nelson vart ute i Händene skogen och plockat ris. Fanns inte så mycket tallris, men hitta lite av de iallafall + gran och enris så nu är de dags att börja adventspynta. Vill ha lite juligt på trappen nu när de börjar närma sig första advent.
Kom på nu att jag kanske skulle ha plockat lite mossa till amaryllisarna, så får nog ta en tripp till skogen i veckan igen. Men de gör inget för de va jätteskönt att gå där ute och bara vara.. Va inte bara jag som trivdes utan även Nelson. När vi vart där de senaste har han fått vara kopplad för jag vet inte hur de verkar när de vart jaktperiod om man får ha dem lösa? Men iallafall fick han vara lös idag och han for som en dåre fram och tillbaka. Han hade jobbigt ett tag oxå att hålla koll på oss 3. Brukar i vanliga fall bara vara mig han ska ha koll på annars.. Så är nog lite vallhund i han ändå..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0