Trött, tröttare, tröttast!

Suck och stön va jag va trött igår och även idag. Tur man inte går på bröllop varje helg för de hade jag aldrig klarat av.. PUH..

Va ett jättefint bröllop och en jätte rolig fest! Vi hade de jätte kul vid vårat bord med mycket vin, god mat och mycket mycket mycket prat och skratt =) Även tårtan tror jag blev godkänd.. Hoppas de iallafall!

Mycket dans blev de oxå så har fått blåsor på mina fötter, men koko som jag va el ska man säga full?!? så glömde ja ju av att jag hade tagit med bekvämare skor i väskan. Va lagom att jag kom på de halv 4 när jag och sambon vinglade hemmåt =) Kan inte påstå att vi gick så rakt hemmåt... hihihihi..

Tack så jättemycket för ett kanonbröllop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0