Härligt väder....

Sicke göttit väder vi har haft de nu i några dagar, synd att de ska bli kallare igen. De visa i början på veckan snöblandat regn och 4 grader men nu ska de bli 10 grader o moln, så de ä ju lite mer positivt iallafall..
Vi hoppas iallafall att de inte blir regn på sön för då ska vi åka till Kungsbacka och göra mentaltest på Nelson och inge kul att gå i skogen med regn!

Vart ute mycket nu de sista dagarna, så nu är altanen tvättat, oljad och trädgårdsmöbler är framme. Samma framsidan är rensad, sopad och bord/stolar är framme. Skönt! Nu väntar jag bara på de ska bli lite varmare så jag kan köpa lite blommor och plantera. Är sugen på nån palm el gräs el nåt. Får nog kolla vilke som klarar sig längst utan vatten då jag glömmer av och vattna.. ops...

Nelson har iallafall vart med ute och hållt mig sällskap när jag grejat. Han följer mig vart jag än går, synd att han inte gör likadant när vi är ute och går, men då lockar alla dofter och kvitton/papper/påsar mer så han får äta lite. Han har föresten ätit en Mcdonalds mugg på heden idag.. Skethund!







Blev inte så bra bilder, ser inte ansiktet på han, men är svårt när solen skiner hur man ska fota. Vill ju inte stå så man får skugga från sig själv och inte rakt in i solen. Skulle behöva/vilja gå en fotokurs, men ä väl svindyrt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0