Balkong omålning...

Brist på annat igår så fick jag ett ryck och måla 2 väggar på balkongen. Rosa blev vitt.. Blev en STOR skillnad. Hatar den rosa nyansen vi har på vårat hus och gör allt för och bli av med den!




Före bilder...




Efter...

Visst blev de lite skillnad med bara lite vit färg =)
Blev stiligare och inte så "plottrigt". Nu skulle jag bara vilja ha ny matta och lite blommor där uppe. Men vet inte vad jag ska ha för blommor för vi har en inglasad balkong och på sommaren blir de 50 grader där uppe och jag är inte så duktig på att vattna blommor så behöver nåt som klarar de. Men frågan är vad för blommor?


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Det blev jättesnyggt, och harmonierar fint med det svarta i stolen och krukorna på väggen. Starkt jobbat, Camilla!

2012-06-01 @ 11:15:13
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0