Underbart väder...

Vilket skönt väder de är ute idag trots solen gömmer sig bakom vissa moln.

Igår va min pappa här och hjälpte mig i våran lilla trädgård. Klippte ner en stor buske och hjälpte mig och rensa vissa blommor. Kan tycka de kan vara roligt ibland och gå och greja i trädgård men har ingen kunskap om när ska man klippa och hur, så är bra att ha pappa som kan allt sånt där.
Blev lite trädgårdsavfall så idag åkte jag och Nelson först till tippen för att slänga allt och eftersom de va såpass mycket fick Nelson sitta i baksätet, såg rätt kul ut när han sitter bakom mig och tittar ut över mitt ryggstöd och även tittar ut på sidorna. Åkte genom stan hem och va flera som titta på oss och skrattade =)

Efter tippen blev de Heden när vi ändå va i närheten. Va kanon skönt och gå där ute idag. Hade bara på mig tröja och ändå blev jag varm. Inte så konstigt kanske för mätaren i bilen visade 18 grader. Nelson gilla Heden som vanligt men han blev trött fort idag, men är nog pga värmen. Han behöver fälla lite mer vinterpäls så han inte blir så varm med en gång..




Världens längst tunga..


Kommentarer
Postat av: Falstaff

Också jag blir trött i värmen, och orkar inte gå så långt som vanligt. - Kram från grannen Falstaff

2012-03-27 @ 18:06:17
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0