Snart slut..

Där tog muffinsarna typ slut.. Bara nån kvar.. Här går de undan, men kanske va för jag gav bort alla =)
Min mamma fick 8 st så hon kan fika lite sen tog jag och Nelson en långpromenad till P´s jobb så de fick 20 st.. Jaja, får väl baka nya imorgon =)

Blev en promenad på 5km idag. Efter ca 4 km när jag skulle rätta till min sko då la sig Nelson helt platt på gatan. Då va han trött och ville inte gå mer. Han brukar har möe bättre kondis än o så, men tror den konstiga värmen gjorde sitt idag.
Men de va nog nåt tillfälligt just då, för han har inte gått och lagt sig sen vi kom hem för över 1 timme sen. Han har sprungit i trädgården och kollat läget där och står och tigger muffins bla..
Bra han inte gått och lagt sig än, för då sover han ikväll när jag ska på bilbingo och sambon ska åka o kolla när hans jobbarkompis lägger i sin båt i Lisch..



Dagens runda idag... Har jag sagt tidigare att jag gillar min app =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0