Skatteåterbäring...

Yes, då va skatten inne på kontot =)

Nu är frågan, va ska man lägga pengarna på?

* Ny markis? Den vi har är helt ok om man jämnför med alla andra, men ändå vill jag ha en ny som passar in mer på våran stil.
* Systemkamera? Nackdel med systemkamera är att den är så stor så man inte tar med den överallt, så frågan är om man lämnar den hemma ändå och tar med sin lilla el telefonen?
* Restresa till hösten? Kan vara rätt gött och komma iväg efter sommaren för att få "semester" då jag knappt är ledig nåt i sommar.
* Laga Volvon så den blir felfri? Fast de är ju P´s bil, så han får nog betala de, så de förslaget skippar vi nog =)
* Köpa ny bokhylla och bord till tv-rummet? Trött på ekmöbler! Vill ha vitt vitt vitt..
* Ta in min förlovningsring? Den har jag inte kunnat ha på över ½ år, tror jag tog av mig den i november förra året pga den blev för stor..
m.m. m.m m.m

Ja, de finns alltid saker och lägga pengar på..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bokhylla och bordet är ju skit snyggt.

2012-06-10 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0