Förberedd...

Japp, nu är nästan allt klart inför morgon dagen. Ska nämligen jobba för att sen med en gång när jag slutar åka på bröllopsfest. Hoppas de kommer bli lika kul som förra bröllopet vi va på för 2 veckor sedan! Kan föresten ingen mer gifta sig snart, vill gå på mer bröllop =)

Packat:
Kläder och skor (hoppas på bra väder för jag har packat ner sandaler)- Check
Hårsaker och smink- Check
Present (köpt presentkort, allt bra när brudparet skriver va de önskar sig och får va de vill ha)- Check
Kort (kom på måste skriva inuti)-

Lämnat nyckel till våra kära grannar som ställer upp med Nelson imorgon kväll- Check
Fixat skjuts dit (svärmor)- Check
Fixat skjuts hem (svärfar)- Check
(Så glad för mina föräldrar som ställde upp på förra bröllopet och nu våra grannar och svärföräldrar denna ggr. Ni är guld värda!!)
Lösnaglar på (P fick hjälpa mig och han tryckte järnet så hela fingertopparna är bortdomnade nu)- Check
Öppnat xide för att ladda inför morgondagen- Check

Så nu är jag redo =) Hoppas mitt klädval blir bra bara. Dresscoden va enkel lantlig klänning. Lite svårt hur man ska tyda de, men hoppas min klänning duger ihop med en jeansjacka..


Kommentarer
Postat av: Veronica

DU kan ju gifta dig ;)

2012-06-03 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0