Trök...

I torsdags hitta jag en dragsele till Nelson på Blocket så han kan börja dra vagn för att sysselsätta han med något. Maila på den och den va väldigt intressant, men idag när vi titta igen då är annonsen borta, så den är antagligen såld =( Skit oxå, jag som hade en ledig idag så vi kunde åkt o köpte den.. Otur =(
 
Så nu är frågan, va ska vi göra idag? Vill ju göra nåt nu när jag inte är ledig så många dagar i sommar samtidigt som sambon. Men är trökväder oxå så man kan inte vara ute heller..
 
Sugen på o baka, men va ska jag baka och till vad, kan inte frysa in hur möe som helst..
Ingen som har fläderblommor föresten? P älskar sån saft så skulle kunna göra saft i så fall..
 
Nelson är lite rastlös oxå över tråkvädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0