Semester...

På tors och fre är min enda semester denna sommar, för jag är nämligen ledig 2 dagar i rad. Är inte de nån mer gång på hela sommaren, så detta räknar jag som min semester =)
Så imorgon kväll efter jag slutat jobbet kvart över 7 styr vi bilen mot marinan och går på våra goda vänner H och J´s båt och ligger ute på den tills på fredags kväll.. Ska bli jättekul!!
 
Och tack snälla svärmor som tar hand om våran lilla Nelson! Sambon åker och lämnar han imorgon innan han kommer och hämtar upp mig på jobbet så får han sova över där och sen får han åka med som resande säljare på torsdag och fredag dag. Som tur är gillar han och åka bil så han han får åka runt i Skaraborg =)
Tors kväll va hon upptagen några timmar så då får han åka hem hit en sväng, men är inga problem för han kan ju vara själv några timmar.. Så skönt att de löste sig..
 
Så imorgon innan jag börjar jobbet så ska hundväskan packas, åka och handla mat inför trippen, packa kläder (ska ta med extra denna ggr fast inte Nelson är med, så hoppas jag inte behöver dra upp nån denna ggr), sängkläder ska packas, fixa med Sixtens saker för han ä själv i 2 dygn, så imorgon får de bli tidig uppgång..
 
Får vi bara hoppas på bra väder när vi är borta. Bara de inte regnar är jag nöjd, men lite sol skulle inte skada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0