P´s födelsedag...

Igår fyllde sambon år, han börjar bli gammal han oxå, inte bara jag som blir de..
 
Igår på dagen jobbade jag och på jobbet fick jag en stor påse med nyplockade kantareller av en jobbar kompis så när jag kom hem va de bara och sätta sig och rensa kantareller. Tog nästan 2½ timmar.. PUH.. inge roligt jobb!
 
Men med en flaska av sommarens special xider så blev de lite roligare =)
 
Blev även lite roligare när mamma och pappa kom förbi och lämna en födelsedagspresent till P så man hade nån och prata med.. Tiden gick fortare då.. Blev ett helt durkslag med kantareller och de kunde blivit mer, men de sista tröttna jag rejält på de så slängde alla småsvampar..
 
 
Vi firar inte våra födelsedagar så mycket längre med varken familj el släkt, så istället lyxade vi till de med grillat kött och kantarellsås.. Fy fabian va gött de är med kantarellsås! MUMS...
Vi va helt proppmätta efteråt så vi knappt kunde röra oss så de fick bli film på kvällen.. En riktig slapparkväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0