Lördagskväll...

Igår va vi hos våra goda vänner. P skulle hjälpa till med att skära matta som de skulle lägga i sin trapp. Likadant som vi gjort fast de valde en grå matta som gjorde sig riktigt bra. Tycker de är en jätte bra ide för att förnya sin trapp för liten peng.. Sånt gillar jag =)
Jag fick hjälpa till lite med och måla en vägg och blev ännu mer sugen på att måla nåt mer här hemma, men har inte så många väggar kvar och måla på, så får fundera på nåt annat jag kan måla = )

Som tack för hjälpen fick vi god tacos sak som jag redan glömt namnet på, men tacos är alltid gott! Kan man äta flera ggr i veckan för man kan göra så mycket med tacos..
Snälla som de är så fick vi ta med oss Nelson, för då slipper man passa tider att nu måste vi åka hem och eftersom de bor i Lidköping så kan man ju inte bara åka hem och gå ut en snabbis med han heller.
Men han är egentligen ingen åka bort hund för han slappnar inte av alls. Igår kanske han la sig ner och sov i 20 min på 6 timmar, så idag har vi en liten trött hund här hemma =)

Va lite kul igår, de har nämligen 3 katter. Varav en liten katt på 8?? månader. Han är liten för att vara katt men oj oj oj vilken respekt Nelson hade för han =) Katten va lite på "hugget" först och fräste lite men ändå va han super nyfiken så han ville ha koll på Nelson hela tiden. Men Nelson våga inte och komma närmare än typ 1½ meter på katten, så va lite kul när katten satte sig i dörröppningen till ett rum för då våga inte Nelson komma förbi och stod och gnällde istället.. Sicken feg hund vi har =) Men är kanon bra att han har respekt mot andra katter och djur överlag..


Först va Nelson farlig, så då gömde sig Sixten i trappen...


Vaktkatten =)


Sen kom Albin, men han va inte lika tuff som Sixten så han gick snabbt upp igen =)
Här är Nelson "instängd" i köket till vänster =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0