NTM tårta...

I måndags och igår har en kompis vart här och hjälpt mig och baka 2 st tårtor. Den ena är till P´s jobb. NTM heter hans företag och loggan va super enkel och göra som tur va, annars hade jag aldrig gjort den =)

Har bakat det mesta från grunden vilket är en tårtbotten, hallonmousse, dumlefluff, marsmallowsfondant. Sen är de köpt hallonsylt och sugarpaste som vi dekorerat den med. Recept på samtliga saker ligger här nedan i bloggen om ni känner för att baka tårta! Tyvärr inga bilder i de inläggen då jag glömde kameran i vissa moment och ibland va man så klenig om händerna så gick inte pga de.



Ska bli kul och höra ikväll va de tyckte om den. Tänkte baka en liknande tårta tills jag fyller år i april så är bra och få tips om de är nåt man behöver ändra på. Tex för lite/mycket fyllning osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0