Dröm..

Igår kväll när vi satt och käka hörde jag nåt konstigt så jag tittar ut och såg nåt svart. Ingen liten sak heller utan de va en luftballong som flög jättelågt precis utanför/ovanför oss.
Då blev jag lite avis. Är en av alla mina drömmar här i livet att flyga luftballong trots jag är höjdrädd. Vilken känsla och upplevelse de borde vara. Så jag hoppas nån gång i livet få uppleva de och få åka över Skara, Lidköping och Kinnekulle..
 
Är ingen rättviss bild för de flög mycket nämre än va de såg ut och vara på bilden..

Kommentarer
Postat av: Grannarna

Låt din dröm bli verklighet! Kolla www.flygballong.com/

Svar: De vore nåt de.. Dags och börja spara pengar...
Camilla

2012-08-06 @ 09:38:06
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0