Midjemått..

Brukar alltid mäta mig runt den 17 varje månad lite var stanns på kroppen för att kolla hur skillnaden är från förr. Och idag fick jag fram måttbandet igen och såg då att jag gått ner 49!! cm runt magen. Kan knappt tro att jag vart så stor när jag håller ut måttbandet på det måttet jag hade för lite över 1 år sedan.. Galet!!



Låren har minskat med 23 cm, överarmen 10 cm, runt röven nästan 40 cm.. så är en hel del cm som försvunnit..
Nu har jag blivit stabil i min vikt oxå vilket är skönt för jag vill inte gå ner mer i vikt. Är nöjd som jag är nu.. =) För första ggr på mååååånga år som jag kan säga så.. SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jäklar vilken skillnad!!

2012-04-18 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0