Hurra Hurra Hurra..

Säger tyvärr HurraHurraHurra till mig själv för jag fyller nämligen år idag och börjar bli gammal.. Ush vill inte bli äldre och nu har man gått över på 3:an sidan så låter de som man är jättegammal..
Även de grå hårstråna kommer krypande fram oxå som påminner en om åldern.. Jaja, bara och bita ihop och gilla läget =)

Har iallafall bakat en tårta för att ha på mitt kalas ikväll.. En tårta som representerar mig tycker jag. Nämligen svartvit med stjärnor på. Är nöjd med min tårta då de är första ggr jag bakar tårta på egen hand, även om den har lite skavanker..



Ljustårtbotten fylld med sylt, hallonmousse och dumlefluff. Spacklad med grädde och täckt med marsmallowsfondant och dekorerad med sockerpasta.. De ni =)
Recept finns tidigare här på bloggen under tårtkategorin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0