Kanelbullens dag...

Idag är de kanelbullens dag och självklart måste man baka bullar då.. Nämligen 93 st =)

Har redan lagt upp receptet på mina bullar tidigare, och det är taget på baksidan från Kungsörnens mjökpaket. Är väl de vanligaste receptet på bullar och de tycker jag blir jättegoda!



Gjorde en dubbelsats. Tycker de ä lika bra när man ändå ha framme alla saker och när man ändå håller på. Blev en rejäl deg! =)



Innan gräddning, mina vanliga bullformar va slut och glömde helt bort och köpa igår i affären, men som tur va så hitta jag stora muffinsformar i min låda med texten hembakt på, vilket passa perfekt till hembakta bullar =)



Nu är frågan vart jag ska få plats med alla bullar i frysen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0