Tips!

Ni som har hundar och även katter så rekomenderar jag er och köpa en borste som heter furminator! Jösses va hår man får bort när man borstar jämnfört med vanlig borste!


(Lånad bild för när jag skulle ta med våran kassa kamera så blev de inge bra kort)

Finns i många olika stl men jag köpte i medium och kanske skulle köpt large istället till min stora vovve =) Fast med denna så kommer man lättare intill på vissa ställen som på halsen/armveck och liknande + jag kan jag även borsta Sixten med den..
Jag vann min på tradera för 59 kr + fraktkostnad på 39 kr då den kom ifrån Kina. Helt klart pengarna!!


Dålig bild, ja vet, men denna stora högen med hår kommer från Nelsons bakben. Och då har jag alltså nästan hela kroppen kvar så de kommer vara hur möe hår som helst när jag är klar med han..

Hitta även en fästing krypandes på huvudet på han när han kom hemfrån hundkursen precis.. USH va äkligt det är! Känner hur de kliar på hela mig nu bara för jag hitta en!



En halvt nyborstad trött vovve som precis vart på hundkurs som tyvärr va näst sista gången =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0