Ullared + Ikea

Dagen idag har spenderats i bil och i shopping varuhus =)

Kl 7 imorses åkte jag, syster och mamma ner till Gekås, Ullared.. Va inte alls möe folk så va perfekt dag och shoppa på. Dock blev de inte så möe shopping som jag hade förväntat mig, men lite saker åkte allt ner i kundvagnen bland annat hundgodis och hundleksaker som är halva priset på jämnfört med här hemma. Blev även muffinsformar (som jag egentligen inte behöver mer av) och lite andra baksaker =)

Efter Ullared blev de en tripp till Ikea där jag kom ut med en potatiskalare för 9 kr, måste nog vara ett rekord för mig =)

Nu sitter jag här nedsjunken i soffan med lite huvudvärk, antagligen för man spänner sig när man kör bil. Ska gå ut med Nelson om en stund i friska luften så kanske de släpper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0