Heden...

Även denna helgen har vart lugn, P va iväg hela lördagen. Han va hos sin kusin i Borås/Ulricehamn och körde bil på is. Är några sjöar där kusinen bor där de va 60 cm is på sjöarna så då passa de på och körde lite. Så jag och Nelson och även Sixten såklart hade en film dag, så 4 filmer blev de den dagen..

Igår åkte vi till Skövde en sväng, behövde en extern hårddisk och ville även åka till Lidl för de är de enda som säljer mandelmjöl, så nu kan jag baka macarons för fulla muggar...
På vägen hem stanna vi på Heden i Axvall.. Va perfekt och släppa han lös där och man såg han hela tiden jämnfört när man är i skogen.. Han sprang fram och tillbaka och när vi kom hem va han riktigt trött.. så dit ska vi absolut åka igen!





Nu sitter jag och väntar in tiden, ska nämligen åka och jobba idag. Första gången på 2 månader så vi får hoppas jag kommer ihåg kassaapparaten =) Ska även jobba tors och fre för de är medlemsdagar då, så då lär de bli lite folk så är bra att jag jobbar 1 dag innan så man har lite mer koll på läget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0