Sommarjobb..

Igår börja sommarjobbet på Kappahl och kommer jobba tom v 34. Skönt och komma hemifrån lite fast trökigt och jobba när alla andra är lediga. Jobbar som mest när sambon har semester, men så har vi haft de sen vi träffades för 11 år sedan, så vi är vana vid att ha de så på somrarna..
Önskar mig ett riktigt jobb med tider som man kan planera vardagen lite bättre, men de kommer väl nån gång i framtiden får vi hoppas!

Men iallfall början på sommarsäsongen så har man kramper överallt när man kommer hem för man inte är van att gå och stå, som tex ont i ryggen och att man kan knappt gå för fötterna värker för man har så kassa skor att gå i. Idag resulterade oxå flåsor på mina fötter.. Inget skönt!



Känns sådär kul att veta att man ska jobba 5 dagar denna vecka med flåsor på fötterna.. Men bara och bita ihop =)


Kommentarer
Postat av: Elin N

Usch, dom ser inte roliga ut. Hoppas du kan hitta ett par sköna skor att gå i eller har dom några "krav" på vad ni får ha för skor?

2011-06-27 @ 22:21:50
Postat av: Linnea

Okej, tack ! :)

2011-06-27 @ 23:27:47
URL: http://llinne.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tur är så har jag några mer gamla skor i skåpet som jag hoppas är skönare =)

Vi får ha vilka skor vi vill, men de vill helst inte man går i flippflopp el skor som ser lite "illa" ut..

Kläder måste vi ha på oss Kappahls egna därimot och helst inte linnen/klänningar med för smala band..

2011-06-29 @ 16:18:46
URL: http://femrumochkok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0