Kylkrage....

Beställde en kylkrage till Nelson häromdan, i fredags morse tror jag de va, o igår fick jag sms avi att de va bara och hämta ut paketet, så de va snabba bud! Sånt gillar vi.. Så nu har jag testat den på Nelson och den passar. Va lite nervös att den kanske skulle bli på gränsen till för liten, men hade tur =)
Så nu går han runt med den utan att jag stoppat den i vatten för att han ska bli van och ha nåt runt halsen och han bryr sig inte alls om den vilket är kanon. För när han har på sig sitt halsband så håller han på och kliar sig hela tiden, så de gillar han inte..
Han blev riktigt söt i den, så nu är jag lite sugen på att sy en scarf till han =) Dels för de är lite häftigt och för han dreglar ner sig själv hela tiden =) Men tror inte kära sambon stället upp på det, tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0