Vovve i staket....

När vi ska åka el om vi kommer hem och altandörren är öppen brukar de se ut så här när man kommer/går..



En liten vovve som sticker ut hövet mellan hålen på altanstaket =) Så söt så....

Senaste veckan har bestått mestadels av jobb och åter jobb.. Va ledig igår och då åkte vi och kolla trädgårdsmöbler för 2 av våra stolar har/är på väg och gå sönder. Men fy fabian va dyrt de är.. Hitta fina stolar på jysk, men de kostar nästan 3000 för 4 stolar.. Känns sådär... Men vi får väl kika vidare..
Vi va i Skövde och kika och tänkte att jag skulle passa på och köpa tyg till kuddar, men självklart kom jag på de på vägen hem.. Visst blir man irriterad då, så de får bli en Skövde tripp snart igen...

Veckan som kommer är jag ledig mån och tis, hade vart riktigt gött och åka till kusten igen el bara över dagen, men vi har ingen hundvakt =( så de får antagligen bli lite fix på hemmaplan istället. Såg att grannen hade målat vitt på balkongen och blev sugen på de med, sen funderar jag på att måla ytterdörren vit på insidan oxå så hallen blir lite ljusare, men får väl se vad herrn i huset säger om de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0