One Piece...

I onsdags va jag hos min svärmor och sydde mig en Onepiece.. De är riktigt fula, men fy farao va skönt den är! Inget som åker upp och ner utan alla sitter fast. 
Svärmor har nämligen en overlock maskin som jag fick låna så de gick undan och sy.. En sån skulle ja vilja ha, men kostar massa tror jag och köpa.. Hon hjälpte mig även att sy de svåraste saker som tex fickorna för de va så många lager med tyg. Hon fick även sy smygsömn på några ställen, för de är jag super kass på!



Lite dålig bild, men är tagen med iphonen för kamerans batteri är slut...

En riktig OnePiece är snyggare, men denna kosta bara en bråkdel va orginalen gör, så den får ha sina skavanker, sen kan de vara kul och nån som ingen annan har heller =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0