Där försvann skattepengarna...

I dagarna två så har vi storshoppat, men va för våra skattepengar så de är pengar som vi tycker att man ska unna sig saker för så igår va P i Lidköping och köpa tillbehör till hans data för nästan 5000:-. Modekort och processor och va nu allt va, och idag va de min tur och handla. Va nämligen uppe på ÖoB och hitta trädgrådsgrupp där. Är kanske inte de stället som man brukar såna saker, men denna va jätte fin och jag skaka och tryckte och greja där uppe och den va jätte stabil, så de fick följa med mig hem =) Hela volvon va fulllastad från golv till tak, från passagerar sätet till kofforten.. Min skruttibangbang bil är kanon och lasta saker i =)

När jag kom hem från jobbet så börja vi skruva ihop dem och är nu färdiga med dem. Kommer bli jätte bra när ja har fått till lite piff som lite blommor och ljuslyktor el likanande.. Här i soffan kommer jag spendera hela sommaren =)



Helst skulle jag vilja ta bort blomman som är där, men den har suttit där i MÅNGA år, så de lär ha massa stora rötter så då måste vi ta bort hela altanen för att få bort den, så den får sitta kvar där!


Kommentarer
Postat av: Elin N

Den sorten är ju jättesnygg!

2011-07-05 @ 21:41:41
Postat av: Veronica

Vad fint!

Skattepengarna gick ju till ngt bra

2011-07-06 @ 00:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0