Hos mamma o pappa....

P är iväg och mekar med svärmors bil, så jag och Nelson tog en promenix till mamma och pappa. Pappa tog ut han i trädgården när jag kom dit så han fick springa lös. Jösses va han for fram och tillbaka, som en riktigt galning! Men skoj hade han och även pappa =) Pappa sprang fram och tillbaka i trädgården med och gömde sig så Nelson fick leta vilket är jätte bra träning.. I våran lilla trädgård så finns de ingenstanns och gömma sig så de är inte så lätt.



Önskar att jag hade en liten större trädgård för Nelsons skull sen saknar jag en grovingång samt tvättstuga, men de är att vi bor så billigt här och om vi köper hus kommer vi får betala dubbla el 3 dubbla jämnfört med nu, så därför kommer vi bo kvar här ett tag till..
Kommer ju komma tomter vid Petersburg om några år och de skulle vara kul att bygga ett nytt hus där, även om de egentligen är fel sida på stan. Men på denna sida lär de väl inte komma några tomter så..
Finns några hus här i Skara som är fina som man annars kan hoppas på att bli till salu om några år oxå =)


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Skönt att höra att ni bor kvar här!

2011-02-01 @ 13:41:25
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0