Bio...

Idag har jag och familjen minus P vart på bio. P ville inte med för han gillar inte svenska filmer för de va nämligen Änglagård 3 som vi såg på. Den va helt okej, men jag hade trott den skulle vara bättre. Tyckte inte de hände nåt direkt i filmen. 1:an ä ju såklart den bästa utav änglagårdsfilmerna. De som va kul är att de va samma skådespelare som va med + några nya. För de är så tråkigt när de byter ut skådespelare fast har kvar samma namn..

Idag på dagen har jag gjort lite ärende och efter de laga jag mat. Blev kalops.. Är så gott och så enkelt och göra, så förstår inte varför jag inte gör de oftare? För de klarar sig själv på spisen i 1½ timme, fast man får ju gå o veva några ggr, men de är ju inte så jobbigt.. Hinner man göra massa annat under tiden =)

Hade tänkt och bakat nåt, men självklart va de nåt jag inte hade hemma. Orkade inte åka upp till affären igen heller + när jag åkte hem från stan börja oljelampan lysa, så våga inte åka mer i bilen heller.. Tur man har en pappa som säljer olja, reservdelar och liknande så man får sånt levererade hem till dörren =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0