Uttråkad vovve...

Idag har de inte hänt mycket, har inte känt mig riktigt på hugget och det har lilla vovven märkt för han har försökt och få mig att busa med honom och han har även försökt komma upp i soffan flera ggr. Han tittar med sina gulliga ögon, och hoppas på att han ska få busa el ligga i soffan..



Tycker synd om honom att jag är en sån tråkig matte. Tur att jag hade ett ben i skåpet så han har fått lite syssesättning iallafall.. Stackars lilla vovven....



Sitter och väntar på att sambon ska svara på mitt sms om han skulle iväg på en sak ikväll el inte. För i så fall får jag rycka upp mig lite och gå på promenad till mamma och pappa så vi kommer hemifrån lite. Det behöver vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0