kola kakor med choklad igen..

Har inte bakat nåt på ett tag, iallafall inget som P har fått med till jobbet, så hans ena jobbarkompis va lite nervös häromdan att han inte skulle få nåt mer hembakt, men idag har jag bakat som jag ska skicka med. Eller de är väl inte så möe och baka för de ä ju mer som godis. Baka iallafall dem i höstas och har för mig att han tyckte om dem. Är kolakakor med choklad och vissa kallar dem även twixkakor..
Va bra oxå för jag hade alla ingredienserna hemma så jag slapp att åka och handla. Är eko i kylskåpet och frysen så behöver verkligen åka och storhandla, men de är inget kul och så är de så dyrt! Ush..



Recept finns tidigare i bloggen om ni vill baka.. Jättegoda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0