Hund säljes...

Ja, som de står i rubriken, så vill jag sälja min hund idag.. Fy fan (ursäkta svor ordet) men va jobbig han va på promenaden idag! Han gjorde precis raka motsatsen till hur en hund ska bete sig när man går ute o går.. Han drar, vägrar gå, springer iväg så jag far som en dåre efter, hoppar på mig, bitit sönder min jacka och vante ännu mer, trassla sig ur halsbandet så han stack iväg (tur att de inte va vid en stor väg), ville inte komma tillbaka och ha på halsbandet, lyssna inte på komando, äter godispapper el annat som ligger på marken m.m m.m m.m.. Alltså som en riktig liten djävuel! Efter att vart så i nästan 40 min så orka jag inte bry mig de sista. När jag kom in så kom tårarna för jag blir så jäkla arg och frusterad att han aldrig lyssnar..

Imorgon ska vi till Götene Brukshundsklubb och betala avgiften till kursen. Kan inte kursen börja NU istället för i början på april? Eller kan inte Ceaser Milan el nån annan hundexpert komma hit och lära han hur han ska bete sig ute..

Ååååååå är så arg på honom just nu.. Längtar till P kommer hem så han får ta hand om honom..


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter lite som han har kommit i trotsålder, riktigt jobbigt men häng i du fixar detta. Styrke kram till dig!!

2011-02-22 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0