Ommålning pågår...

Har vart på jakt efter vita julgranskulor i flera år, men hittar inga. Eller jag hitta men då kosta de 49/79:- st och de ä för dyrt då jag vill ha runt 20 st...

Så sagt och gjort så tog jag röda julgranskulor och matta ner dem lite med sandpapper så färgen fastnar lättare och målade dem med vit sprayfärg. Först blev de rosa för sprayfärgen löste upp den röda färgen men efter 10 lager till med färg så är de nu vita =) Blev 12 vita kulor och skulle egentligen vilja ha mer men nu är sprayfärgen slut och inga mer röda kulor hemma. Men jag är nöjd med resultatet ändå =)


De röda kulorna innan..


Har gjort om pirres lilla verktygsbänk till sprayplats  =)


Och de färdiga resultatet! Jätte nöjd är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0