Julkort 2011...

La på mina julkort i helgen så de borde ha kommit ut till alla som jag skicka till, så nu kan jag visa er året julkort...



Gillar färgerna på kortet. Vitt och rött, precis som julfärgerna ska vara förutom hemma hos mig då de består mycket av svart även i julpyntet =).
Enkla och inte för pjåskiga kort.. Precis i min smak =)
Bakgrunden har jag stansat ut prickar så de står ut så de ser nästan ut som de snöar...

En kompis va här i nov/dec och julpyssla så hon såg vilka kort jag skulle göra, så till henne fick jag göra ett annat kort..



Stämplat med flera olika sorters stämplar men med samma färg. Allt finns och köpa på Slöjddetaljer här i Skara.. Perfekt och ha en hobby affär i staden =)


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Vi tackar så väldigt mycket för detta proffsiga och jättefina julkort. Vi utnämner det utan tvekan till ÅRETS JULKORT 2011! - Nu hoppas och önskar vi att ni får en riktigt GOD JUL, med en allt friskare Nelson.

2011-12-23 @ 13:58:37
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0