Överlevde...

Igår och även idag har jag vart på friskis & svettis gympa pass och jag överlevde =)

Va 10 år sedan jag tränade friskis & svettis senast men va inte helt värdelös och dog inte av utmattning heller. Så nu är de bara och punga upp 700 för att fortsätta träna där.. Lite dyrt, men billigt om man jämnför med och träna på gymmet i stan. + att man inte behöver skämmas hur man ser ut och hur man klär sig på friskis, för det gör man på gymmet...

Riktigt skönt och sjunka ner i soffan nu till filmen på tv, fast egentligen ska jag ju inte äta chips som de råka bli idag, men får skärpa mig med de nästa vecka för denna veckan är de 2 kräftskivor som väntar och då kommer man vara lite extra onyttig. Sen tycker jag att jag är värd lite chips oxå =)

En som uppskattar att jag äter chips är Nelson för de kan hända att han får en bit el 2.. för han lägger sig med överkroppen i soffan och ser allmänt söt ut. Han vet att han inte får vara i soffan, men han tror han får de när han inte är uppe med bakbena...



Just detta kortet blev han inte söt på, utan mer arg, men i verkligheten är han en riktig sötis =)

Tur att han är söt, för idag har han vart lite busig.. Han drog i kopplet på promenaden och ville gärna hälsa på folk genom och hoppa på dem (och ingen vill ha en blöt/lerig 40 kg klump på sig) + han skällde på våran grannhund och de får han inte göra.. HULIGAN!!


Kommentarer
Postat av: Ajje

å så du har börjat träna nu, visst är det kul=)

2011-08-31 @ 09:38:17
Postat av: Veronica

2 st?

2011-08-31 @ 09:43:54
Postat av: Grannhunden Falstaff

Hoppas att inte grannhunden skällde tillbaka :-)

2011-09-01 @ 14:57:32
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0