Kuddar...

Har målat min dörr 1 ggr idag och ska strax ut och måla igen. Tror de får bli 2 stryckningar och tack vare att de är så varmt ute så hoppas jag att jag ska hinna göra bägge 2 idag, för imorgon jobbar jag hela dagen..
Nu under tiden medan färgen torkar har jag sytt mig 4 st kuddar till altanen.. Är riktigt kass på att mäta och klippa rakt men de blev helt okej ändå.. Gjorde i örngotts variant så de är lätt att ta av dem om de behövs tvättas el om jag tröttnar =)



Så här blev resultatet iallafall.. Inte så färgglatt men de som känner mig vet att jag inte är det utan jag gillar svart, vitt och grått =)
Min lykta från ullared gjorde sig bra på bordet oxå, nu är de bara blomma som saknas i hörnet, men va på plantagen och titta häromdan och de är så jäkla dyrt.. 400-500 för en blomma är jag inte så så sugen på att ge. Spec inte när jag är lite slarvig att vattna mina blommor oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0