Bebiskort...

Förra lördagen fick min barndoms kompis som jag har känt sen vi va jätte jätte små en lite bebis. En liten flicka som ska heta Edith. Eftersom hon bor bortanför Ulricehamn nu för tiden så träffas vi inte alls så ofta längre, så har gjort ett litet kort och köpt en present som jag la på brevlådan idag, så förhoppningsvis får hon paketet imorgon..



Blev kanske lite plottrigt och inte bebisaktigt kanske, men är rätt nöjd med färgerna och upplägget. Tog sin lilla tid att sy fast alla 9 rutorna + att jag fick göra om kortet för jag sydde helt fel på första..
Helst ville jag haft kortet i lite mer rött för de är va presenterna va i sina färger, men hade bara julpapper och de blir nog inte så bra..



Blev 2 st bodysar i rött/vitt/grått i stl 56 som är lite stort för tillfället då hon bara va 50 cm lång, men växer nog snart i dem oxå =)



Sen virkade min kompis röda "converse" skor som matcha ganska bra med bodysarna. Visst är de super söta!

Hoppas hon gillar min present, är så svårt och köpa till folk för man har ju inte alls samma stil och smak..


Kommentarer
Postat av: Veronica

WOW!!!!!

2011-08-08 @ 23:21:00
Postat av: Elin

Skorna är ju hur söta som helst ju!! Å du är ju fantastisk på att göra fina kort.

2011-08-10 @ 21:40:47
Postat av: Camilla

Ja, visst är skorna så fina o häftiga!! Tack för komplimangen på kortet =)

2011-08-11 @ 10:17:47
URL: http://femrumochkok.blogg.se/
Postat av: Carro

kortet blev GÖRsnyggt, kul att det är sytt med symaskin. Skorna är himla fina, lite imponerad av hon som gjort dom =)

2011-08-13 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0