Kort till syster..

Nu kommer de ytterligare ett inlägg som inte handlar om Nelson, och sånt förekommer inte så ofta nu för tiden =)

I söndags fyllde min syster år, så i onsdags va jag och la på kort till henne i brevlådan så de skulle komma fram på torsdagen eftersom de va röd dag i fredags, så hon fick de innan hennes födelsedag, men de dök inte upp då tyvärr, så de borde dyka upp i hennes brevlåda idag.

Gjorde kortet för 2 veckor sen när de öste ner ute, och tyckte att ett riktigt sommarkort skulle passa henne, fast nu har ju solen tittat fram mycket sen dess, men hoppas hon gillar kortet ändå =)



Stranden på kortet är sandpapper vilket jag tycker är en liten rolig detalj. Va en kompis som kom på den iden som jag har härmat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0