Lotteri..

Ica har en tävling nu, om man köper Ica´s egna varor så får man en lott. Så handla lite där häromdan men man kan inte se förrän efter 2 dagar om man vunnit. Men igår va vi uppe på stan för Flortisthörnan och tygaffären hade lite jippo så vi va där uppe o kikade. Fick en Cult "glasburk" av mamma som jag ska ha diskborsten i köket. Svart så klart =) Har 2 såna innan som jag har tvål och diskmedel i, så tänkte att denna blir perfa och ha brevid. Tack snälla mamma för den!
Men de va inte de jag skulle berätta om egentligen, utan de va lotteriet. Men efter vi va på floristhörnan så gick vi inte på munken för att handla lite, så när jag skulle betala, börja en "tuta" tuta och jag o mamma undrade va de va, och samtidigt kommer kvittot ut och de va jätte långt. Då säger kassörskan,
-Du har vunnit i vårat lotter!! Sånt här långt kvitto har jag inte sett innan, tänkt om de är en storvinst.
Jag blev alldeles nervös, och de andra kassörskorna tittade på mig och även alla i kön som undrade va jag hade vunnit.. Första som kom upp i hövet va en resa, tänk om jag vunnit en resa.. eller en bil.. eller present kort på ica för massa pengar.. Kände hur röd i fejjan jag blev och blev alldeles varm o skakig.. Kassörskan hitta inte först vart vinsten stod, så de tog en tag, eller oxå va de så jag kände.. sen berättar hon vad jag har vunnit...

Jag hade vunnit 1 BURK SILL!!

FY f-n va deppig jag blev.. Sill och blodpudding är de värsta jag vet och så vinner jag de! Kände nästan hur tårarna kom, för under den korta stunden som va så trodde jag verkligen att jag vunnit en resa och så va de en liten skiten burk SILL! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0