Ute o åker bil...

Idag körde jag vovven till P´s jobb 1 timme för jag hade ett möte som jag va tvungen och gå på. Gick kanonbra och åka bil. Han satt och kollade och till slut la han sig ner o sov.. Så åka bil verkar han gilla =) Skönt för då kan man åka iväg på lite små utflykter med han...

Lite värre va de och vara på P´s jobb. P hade ställt upp kompostgaller så han inte kunde gå överallt och rymma iväg. Och vara instängd gilla han inte.. Är ju samma hemma så står han o gnäller på andra sidan kompostgallret. Men efter en stund så fann han sig i de och somna där. Köpte en jätte fin bädd till han på ullared som han kunde ha när han va med P på jobbet, men den vill han inte ligga i. Han ville hellre ligga på kalla golvet...



Försökte ta kort på vovven i bilen, men min iphone tar verkligen kassa bilder, men blev ett kort som va lite bättre än de andra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0