Helg igen...

Idag är de helg igen, för mig är de ingen skillnad på vardag el helg förutom att P är hemma =)
Idag va de uppstigning tio i 6.. Jippi va skönt.. Fast vid halv 8 somnade vovven, så då fick jag sova en sväng oxå..

Idag har vi börjat med toan igen som har stått still i 2 veckor. Så idag har pappa o P kaklat de ena väggen. Den lättaste väggen för på de andra så är de fönster och rör och element så där måste man dela och borra på många av kakelplattorna..
Kommer bli jätte bra när de blir klart.. Mycket mycket fräschare än va de va innan..



Sen blev de lite slappning i soffan för ikväll är P iväg med jobbarkompisar + lite annat folk och spelar bowling och äter tacos i Lidköping. Blir väl Stadt efter de antar jag. Så ikväll är jag och vovven och katten själva.. Så nu ska jag sätta på tjejfilmer som P inte vill se och krypa ner under filten.. myspys =)
P´s jobbarkompis och hans tjej va här och hämta upp P på vägen till Lidköping, så de busade så med vovven, så han ligger helt utslagen på golvet =)

Fick en jätte ful bild på han förut, han låg så jätte länge efter jag tog kortet.. Han som är så söt annars =)hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0