Växt....

Nu efter renoveringen av badrummet så har de blivit möe fogdam och annat i hela köket och tvrummet, så idag har jag städat mellanvåningen, men för att kunna tvätta golvet måste jag "spärra" in Nelson, för annars jagar han moppen + de blir massa fotspår efter han. Så när jag tvättade golvet i köket fick han vara i tvrummet, vilket han inte gilla. Han vill inte bli inspärrad bakom komposgaller. P hade honom i komposgaller på jobbet där han smet 2 ggr ut i verkstaden. Han va smart och klättra över gallret.. Men iallafall när han var inne i tvrummet så stod han och hängde på gallret som han gjorde när vi hade kompost gallret upp förr och de va då jag insåg att han har växt! Jättemöe! Min lilla plutt kommer snart vara jättestor så får ta tillvara på nu när han är så liten i kan sitta i mitt knä och mysa..



9 veckor- Där överkanten på huvudet är lika högt som gallret...



12 veckor- Där halsen är på överkanten på gallret, så han har växt ett helt huvud i stl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0