Hundkurs? JA TACK!!

Som rubriken låter så vill jag går på hundkurs, och den vill jag gå på nu. Helst igår. För nu är hunden förjäklig. Han är riktigt envis, värre än mig, och de säger rätt möe.
Vill lära mig hur man får att han inte hoppar på folk när de kommer och hälsar. Att han ska sluta bita, fast de kliar väl i tandköttet på han, men han kan väl bita på sina leksaker istället för folk. Sen vill jag han ska lyssna mer på oss utan att han ska få godis. Men han har svårt och koncentrera sig när vi är nån annanstanns än inomhus hemma.
Så vi får hoppas hoppas hoppas att vi kommer med i nån kurs till våren, fast att det är ett tag kvar tills dess.. Tyvärr...


Kommentarer
Postat av: angelica

Hör av dig till Malin Ask annars, hon är ju ledare inom detta och kanske kan hjälpa dig

2010-11-30 @ 14:46:48
URL: http://ajjedahl.blogg.se/
Postat av: Carro

ja, idag va han på hugget. vågar ju knappt klappa honom utan o va rädd att han ska hugga.

2010-11-30 @ 14:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0