11 år...

Idag har jag och min kära sambo vart ihop i 11 år.. Kändes som de inte va länge sen vi träffades på en halloween festen i lilla Synnerby.. Men åren går fort..
Ibland när vi har årsdag/förlovningsdag så brukar vi gå ut och käka, de senaste ggr på Mango´s i Skövde för de har riktig god mat där, men i år funkar de inte riktigt med Nelson att vi går ut och äter, så vi får "fira" hemma istället. När jag va på Ullared för några ggr sen så köpte jag plankor, så ikväll får de bli planka. Är så gott med kött, dusessmos (hur de nu stavas), baconlindad sparris och beanäs sås.. Mumma..
Nelson ligger här och "firar" oxå, han har nämligen fått en ben som han är galen i. Håller på här och tuggar för fulla muggar. Och Sixten har fått godis han med =)

P håller nu på i badrummet. Nu är rören till handfatet inkopplat, toastolen är på plats och nu håller han på och grejar med belysningen. Sen är de bara taklister, silikon i hörnerna och dörren till komoden kvar att fixa.. Så imorgon kommer nog badrummet vara klart =) Skönt!! Kan man äntligen börja städa i hallen o köket, för de blir en bombnedslag med verktyg o kartonger o annat bös.


Kommentarer
Postat av: Falstaff och hans husse

Från andra sidan väggen skickar vi ett riktigt VARMT och HJÄRTLIGT GRATTIS till jubileet!

2010-11-06 @ 17:22:49
URL: http://barfals.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack så mycket!

2010-11-06 @ 20:45:16
URL: http://femrumochkok.blogg.se/
Postat av: Elin

Stort grattis till er i efterskott, ja åren går fort.

2010-11-07 @ 13:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0